Hold 1

Vi løber om 1 mose i roligt tempo (ca. 5,7 km)

Holdet er for dig, der allerede løber lidt, men ikke så lange distancer. Vi starter altid med at gå de første 5 minutter.
Når vi løber er det i roligt tempo og der er tid til korte pauser undervejs. Vi laver altid styrketræning, enten på vejen rundt eller ved plænen for enden af Brønshøj Kirkevej. Og desuden er det mega hyggeligt og der er masser af luft til at snakke mens vi træner.

Holdkaptajnerne er Anita Buskov og Stine Schmidt Raaholt.

Hold 2

Vi løber 2 moser rundt (ca. 7,5 km)

Hvis du er typen der løbetræner mindst 2-3 gange om ugen, og kan løbe længere distancer uden for mange pauser, så skal du da med på hold 2!
Vi varmer op i roligt tempo og under tempoløb, sørger vi for at de lidt hurtigere løbere samler op undervejs, så gruppen ikke bliver for spredt. Intervaller, bakke- og trappeløb kan forekomme, og det samme med styrketræning.

Holdkaptajnerne er Julie Carl og Dorthe Wacherhausen

Hold 3

Vi løber 3 moser + engen (ca. 10-11 km i alt)

På hold 3 løber vi hele Utterslev Mose rundt og holdet er for den rutinerede løber. Vi løber hele distancen i et lidt hurtigere grundtempo end på de andre hold, men stadig roligt i opvarmningen og under afkogning. På udvalgte dage kan der forekomme intervaller, bakke- eller trappeløb og er der tid tilovers, så kan der godt snige sig en planke eller anden styrkeøvelse ind. Vi løber også nogle gange andre steder, såsom til Damhussøen, Vestvolden og andre steder som passer på distancen.

Holdkaptajnerne er Anne Bundgaard og Anders Bach Petersen.